Live Smart

Savjeti za stručnjake

Što je važno!

 

1. PROFIL

Dobro kreiran profil pomaže kako bi se klijenti odlučili zaposliti baš Vas.
 
Adresa -  Upišite adresu s koje obavljate Vašu djelatnost. Tu adresu koristimo za povezivanje Vas s potencijalnim klijentima.
 
Slika profila - Postavite odličnu sliku profila. Logo će poslužiti, ali klijenti preferiraju Vaše nasmiješeno lice!
 
O Vama - Ovo je prva stvar koju će klijent pročitati o Vama. Recite im zašto bi zaposlili baš Vas.
 
Recenzije - Klijenti ne donose odluke o zapošljavanju prije nego što pročitaju recenzije. Što više recenzija, i to onih dobrih, veća je šansa za većim brojem poslova.
 
Slike - Slika govori tisuću riječi. Dodajte slike ''prije i poslije'' Vaše usluge, slike opreme koju koristite, slike radnog mjesta i sl.
 
 

2. KOMUNIKACIJA S KLIJENTOM

Pišite jasne i profesionalne poruke. Odgovorite na sva pitanja klijenta. Budite transparentni.
 
Pokušajte predvidjeti da li je klijent nešto previdio u svom zahtjevu.
 
Također, obratite pozornost na detalje - oslovljavajte klijenta s imenom, izbjegavajte gramatičke i pravopisne pogreške, potpišite se na kraju.
 
 

3. FORMIRANJE CIJENE

Prilikom dodavanja usluge na Vašem profilu, od Vas se traži unos cijene. Molimo unesite Vašu satnicu (Cijena po satu) ili cijenu iz Vašeg cjenika usluga (Fiksna cijena). Način formiranja cijene unaprijed je određen za svaku uslugu i ne može se mijenjati.

Ukoliko u ponudi imate više načina za obavljanje usluge koja je navedena na platformi, molimo Vas da u opisu usluge prvo jasno naznačite za koju od opcija se odnosi navedena cijena, a onda i cijene za druge opcije. Ako usluga podrazumijeva mogućnost pojavljivanja dodatnih troškova, iste također navedite u opisu usluge. Najvažnije je da klijent uvijek ima uvid što dobiva s navedenom cijenom.

Ukoliko se cijena za uslugu, iz bilo kojeg razloga, nikako ne može unaprijed odrediti, za cijenu unesite 0 (nulu), a u opisu usluge navedite ''Cijena na upit'' te upišite kriterije po kojima formirate cijenu.
 
Na aukciji uvijek ponudite konkurentnu, a realnu cijenu. U ponudi, klijentu obrazložite kako ste formirali cijenu i što ona uključuje. Upozorite klijenta na dodatne troškove koji se mogu pojaviti pri obavljanju usluge te da li su oni uključeni u cijenu.